Was waar es?

Dihr liewi Leit,

In Pennsylvaani liegt Schnee alleweil. Do kennt dihr lese, was die Jenn Trout vum “Center for Pennsylvania German Studies” gschriwwe un mir gschickt hot:

 

“Letscht Woch hen mer viel Schnee un Eis ghat. Ich waar allee deheem. Mei Eldre waare net deheem. Ee Daag hen mer so viel Schnee ghat, as mer es Graas net meh sehne kennde. Ich hab mei Tschaecket un mei Schuhe aageduh. Dann bin ich naus gange. Oh, es waar so kalt un windich draus. Mer kennde net lang draus bleiwe. Ich hab mei Schneeschaufel mitgnomme. Es waar mariyets frieh so um fimf Uhr dreissich. Ich hab zwanzich odder dreissich Minudde var’m Haus gschaufelt. Mer hen e Schtrooss zwische unser Haus un mei Nochber. Newe mein Nochbers Haus hawwich ebbes Schwatzes in de Schnee gsehne. Verleicht waar es net schwatz. Velleicht waar es braun odder e Fareb as dunkel waar. Es is so schnell zu mir gloffe. Es hot mich verschrocke. Mit em Schaufel bin ich sehr schnell zum Haus gloffe. Der Schaufel hot de Beh wegeduh, weil ich so schnell laafe missde. Ich hab net gewisst, was es waar, bis ich in’s Haus waar. Ich hab aus em Fenschder gsehne, was es waar. Viele Leit hen mir net geglaabt. Waar es e Katz? Nee, es waar net e Katz. Waar es en Hund? Nee, es waar net en Hund. Was waar es? Es waar en Gaul!”

Jennifer Trout (* 1981)

Leave a Reply

