‘S KATZ DEITSCH SCHTICK

Der Belznickel

Vun drauss, vum Busch, do kumm ich bei;
Es muss mol widder Grischtdaag sei!
Die Schtanne funkle in de Heh,
Uff Dannebeem, datt glaenzt der Schnee;
Un drowwe an dem Himmelsdoor,
Datt schteht des Grischtkind graad devor;
Un wie ich so gewandelt bin,
Do ruft’s mich aa mit heller Schtimm:
“Belznickel, geh un dummel dich!
Die Engel gaar, die freehe sich,
Der Himmel schtraahlt, des Door iss uff,
An Grischtbeem sinn die Lichter druff.
Was Alt un Yung so glicklich macht,
Sie ruhge vun de Lewensyacht;
Un maryie flieg ich uff die Aerd,
So ass es widder Grischtdaag watt.
Do hawwich g’saagt: “Soviel ich weess,
Bin ich am End vun meinre Rees;
Yuscht do sinn Leit in dere Schtadt,
Die henn so gude Kinner g’hatt.”
“Un hoscht dei groosser Sack bei dir?”
Ich saag: “Mei Sack? Des denk ich schier!
Mit Ebbel, Niss un Mandelkern,
Die esse gude Kinner gern.”
“Un hoschte aa die Fitz bei dir?”
Ich saag: “Die Fitz? Des denk ich schier!
Die schlechte Kinner, unne Fehl,
Die gricke’s graad uff’s rechte Deel!”
Grischtkinnel saagt: “So iss es recht,
So geh mit Gott, du dreier Gnecht!”
Vun drauss, vum Busch, do kumm ich bei,
Ich hab gedenkt, do schtopp ich rei.
Nau, wer waar guud? Un wer waar schlecht?
Ass yedes yo die Wahrheet secht!

John Birmelin (1873-1950)

One response to “‘S KATZ DEITSCH SCHTICK

  1. Pass auf! der Belznickel kommt!

Leave a Reply

