‘S KATZ DEITSCH SCHTICK

Die Zeit

Zeitlang hawwich gheert: “Je laenger mer lewe, desto schneller vergeht die Zeit.”  Nau bin ich sechzich Yaahr alt un es iss beschur waahr!

Wie ich en gleener Buh waar, waar en ganzi Schtunn uff der Karichbank hocke en Ewichkeet!

Aa wann mir noht uff-gschtanne sinn, un henn gsunge, was mir aarick blessierlich waar, waar es doch unausschtehlich hatt, datt hocke un zuzuheere.  Ich hab gerutscht un gschpielt un unnich der Bank geguckt un em Liederbuch sei Bledder gezehlt!  Es hat awwer nix ausgemacht, graad dieweil all die gleene Kinner so ebbes gmacht henn!

Wie ich en yunger  Mann waar, hawwich en Job ass Schulmeeschder in Schillingschteddel grickt.  Derweil hawwich hatt denke misse, was mir in en ganzi Schtunn mache kenn-te, um Hochdeitsch un aa unsre liewe Mudder- schprooch besser schwetze zu kenne.

(Waahrlich gsaat iss Deitsch mei Muddersprooch nie gewesst. Ich hab sie darich die Yaahre langsam gelannt mit der Hilf vun guudi Leit wie Edward Quinter un Alice Spayd!)

Darich die Zeit sinn die Deitschschtunne katzer warre un die Sach zu lanne immer meh. Un bletzlich henn mir net genunk Zeit fer unsri Arewet. Un bletzlich warre die Schtunne zu katz!

Des waar aa der Fall in meim Lewe deheem, mit meinre Familie un meine Freinde. Es waar nie net genunk Zeit fer’s mache, was ich meenscht hab mache wolle. Un ich waar nie faddich mit meinre Arewet.

In de letscht zwanzich Yaahr sinn Waddeffesser un Internet un Elektro-Poscht in meim Lewe reikumme, un die Zeit geht nau als noch schneller! Mer kann sell schier net glaawe.

Mei Enkelkinner zeehle nimmi die Bledder in Lie-derbicher. Sie henn Bes-seres zu duh. Awwer wann sie rutschich sinn un net meh hocke kenne wehe die alde Leit ebbes mache welle, un sie misse waarde, dann denk ich zerick an die Karichbank un laechel. Gott schenk ihne schee lange Schtunne un loss die Zeit net iwwer schnell vun ihne verlaafe. Un wann sie aa gewiss emol selwert alt warre und deete zerickdenke ans Waarde vun mir, loss sie aa laechele.

David Hoffman

Leave a Reply

