‘S Katz Deitsch Schtick: Disember 2015

Der bucklich Tschaeck

Es iss gewiss schun zwanzich Yaahr,
ass ich bin fatt vum heem.
Die Memm hot laut gebrillt, ich hab
sie nie net widder gsehn.

Ich bin gezogge naach Carbondale.
Ich wott, ich waer nie weg.
Hab gschafft mei Lewe in die Meind,
Nau bin ich der bucklich Tschaeck.

Die Arewet iss net leicht geschafft,
in seller duschber Kaelt,
wu yunge Buwe gucke als
wie die eldscht Kalls uff die Welt.

Ferwas bin ich naach Carbondale.
Ich wott, ich waer nie weg.
Hab gschafft mei Lewe in die Meind,
Nau bin ich der bucklich Tschaeck.

Ihr Buwe, draus im Lechaa Daal,
in Baricks un drumrum,
bleibt yuscht uff eier Bauerei
die Meind, die bringt eich um.

Ferwas bin ich naach Carbondale.
Ich wott, ich waer nie weg.
Hab gschafft mei Lewe in die Meind,
Nau bin ich der bucklich Tschaeck.

Milton W. Ivvahzvarich
(Music: Crooked Jack)

Leave a Reply

